Wednesday, August 6, 2008

Betty este o manelista din Ferentari

Scandalul imens declansat de Betty, fosta solista a trupei Etnic, care l-a acuzat de hartuire sexuala pe fostul iubit, Radu Baron, este departe de a se stinge. Baron ne-a spus ca interpreta etno, care a studiat muzica populara la prestigiosul liceu "Dinu Lipatti", si-a inceput cariera muzicala cu un album de manele. "Cand am cunoscut-o, avea 15-16 ani si isi dorea sa fie o manelista de succes. I-am explicat ca am o casa de discuri care nu e interesata de acest gen muzical si i-am propus sa cante etno, mai ales ca studiase muzica populara", a afirmat Baron. Bossul RBA ne-a explicat ca fosta lui iubita ar fi deprins gustul pentru manele in cartierul Ferentari, unde si-a trait copilaria. In acest context, Betty l-ar fi cunoscut pe Bogdan, membru al clanului Pasare, cunoscuti lautari din Bucuresti. Acesta a compus un album dance cu ritmuri orientale, specifice manelistilor, pe care apare vocea lui Betty. Referitor la acuzele pe care i le aduce fostul concubin, solista etno ne-a explicat ca toate atacurile pe care acesta i le lanseaza in presa vin ca urmare a faptului ca Baron ar avea o atitudine infantila, de adolescent care nu se impaca cu ideea ca si-a pierdut iubita. "Sunt multe lucruri pe care lumea nu le cunoaste despre relatia mea cu Baron. Dupa ce ne-am despartit, a incercat sa ma ia cu forta de acasa. Pentru ca nu a mers asa, mi-a spus ca are o inregistrare video in care facem sex si ca o va imprastia in presa", ne-a marturisit cantareata. Mai mult, Betty detine si o inregistrare audio in care, spunea ea, se aude cum fostul impresar incearca s-o determine sa intretina relatii sexuale cu el, in ciuda faptului ca ea il refuza insistent. Ca urmare a acestor incidente, Radu Baron ar face deja obiectul unui dosar penal pentru santaj, amenintare si hartuire sexuala, dupa ce artista a depus o plangere la Parchet.

0 comentarii :